План рада за јун пети разред

Драги петаци, настава Српског језика на даљину  траје до 11.06.2020. ТВ часова више нема.

До 9.06.2020. у 21 час  треба да урадите следеће домаће задатке и пошаљете на уобичајен начин.  Шаљите све заједно , не један по један.  Када пошаљете ово, ваша обавеза за ову годину је готова!

домаћи 1 до 9.јуна 

Урадити све тестове за самооцењивање из читанке , страна 237.  Сликати и послати на мејл.


домаћи 2  до 9.јуна 

Одредити  све врсте речи у примерима:

Данас немам среће,  био сам напоље и пао.  Онда сам узео комад чоколаде, испао ми је.
Ја стварно не разумем шта се дешава, диван летњи дан, а ја такав малер!

домаћи 3 - када се дели сведочанство , тада се предаје 

Урадити све што нисте из радне свеске за пети разред  осим језичких мозгалица и ДОНЕТИ  МЕНИ у школу када дођете по сведочанство. Када је то? После 15. јуна. Немојте преписивати јер гледам и биће јасно да сте преписали када сви имају исто.







Коментари

Популарни постови са овог блога

План рада пети разред 18. 05.2020.