БЛИЦ решења

Одговоре слати на мејл или као приватну вајбер поруку до 17. Срећно! Ово је први блиц, оцена из три блица иде у дневник!


Име и презиме _____________________________________________
 1. Одреди број комуникативних и предикатских реченица  у пасусу: 
Јуче, док сам сређивао собу, нашао сам  своју стару свеску из првог разреда када сам правио лексикон.  Сви из разреда су ми се уписали. Баш смо били смешни!

комуникативне   3  
предикатске   5 

2. Одреди подвучени реченични члан у реченици:  ( не треба прецизно)
Дала сам комшиници лекове.     објекат 
Идем са сестром у шетњу.     ПОМ

Пре десет дана је Ивана положила возачки испит.   субјекат

Јелена је најлепша  кандидаткиња.     именски предикат

3. Препознај врсту независних реченица: 
Волим  те колаче!   узвична 
Не улази у моју собу! Заповедна 
Киша је досадна. _Обавештајна
Нека те срећа прати !  Жељна 


укупно 34 бода


Коментари

Популарни постови са овог блога

План рада пети разред 18. 05.2020.