Завршни тест петаци за поправљање оцена

Ученици који поправљају оцену раде тест. Остали не!


Завршни тест   петаци 

1.  Подвуци именице у реченици и одреди врсту:
Ово грање ме веома нервира. 

Идем у Ковин да купим   месо.

Не волим  дрвена врата.

Идемо  у маштање заједно!

2.    Подвуци придеве у реченици и одреди врсту:
Папирни бродови нису баш стабилни  када је велика вода.

Леви џеп ми се поцепао .

Летњи распуст се ближи!

3.    Подвуци заменице у тексту и одреди врсту:
Дај јој оловке са стола!

Неко је појео чоколаду!

Ми смо били веома вредни данас!

4.    Одреди личну карту глагола  - презентска основа, инфинитивна основа, глаголски род и вид
      ЗАПЕВАТИ             ПОБЕЋИ            ПАСТИ (  ТРАВУ)




5.    Одреди род, број и падеж означене  речи:
Идем са Тијаном у центар .

Данас сам појела смоки који сам добила од тетке!

6.    Одреди реченичне чланове:
Не волим  кишне дане!

Од сутра држим дијету.

7.    Промени глагол кроз сва лица у перфекту, презенту и футуру 1:
ЗАМЕСИТИ



Коментари

Популарни постови са овог блога

План рада пети разред 18. 05.2020.